اخبار روز پزشکی دنیا

اطلاعات و اخبار جدید در مورد علم پزشکی

اخبار روز پزشکی دنیا

اطلاعات و اخبار جدید در مورد علم پزشکی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وزیر بهداشت آلمان روز جمعه هشدار داد که این کشور با نزدیک شدن به پاییز شاهد افزایش مداوم موارد ابتلا به کووید-19 است و از افراد مسن خواست برای محافظت در برابر انواع جدید واکسن تقویت کننده دوم دریافت کنند.

کارکنان پزشکی در 5 ژانویه 2022 در جریان یک کمپین واکسیناسیون در کلوبکومیشن در برلین، آلمان، سرنگ هایی با واکسیناسیون علیه ویروس کرونا و بیماری کووید-19 در رستوران و کلوپ شبانه Klunkerkranich آماده می کنند. وزیر بهداشت آلمان روز جمعه 2022 سپتامبر هشدار داد. 30، 2022 که کشور شاهد افزایش مداوم موارد COVID-19 در پاییز بود و از افراد مسن ترغیب شد که برای محافظت در برابر انواع جدید واکسن تقویت کننده دوم دریافت کنند.

 

برلین (AP) - وزیر بهداشت آلمان روز جمعه هشدار داد که این کشور با نزدیک شدن به پاییز شاهد افزایش مداوم موارد COVID-19 است و از افراد مسن خواست برای محافظت در برابر انواع جدید واکسن تقویت کننده دوم دریافت کنند.

کارل لاوترباخ به خبرنگاران در برلین گفت: سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه، دانمارک و هلند نیز افزایش موارد ابتلا را ثبت می کنند.

 

او گفت: «ما به وضوح در آغاز موج زمستانی هستیم.

مقامات آلمانی در 24 ساعت گذشته 96367 مورد جدید را ثبت کردند که تقریباً دو برابر یک هفته قبل است.

از روز شنبه، 16 ایالت آلمان دوباره می توانند محدودیت های همه گیر مانند الزام پوشیدن ماسک در داخل خانه را اعمال کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی