اخبار روز پزشکی دنیا

اطلاعات و اخبار جدید در مورد علم پزشکی

اخبار روز پزشکی دنیا

اطلاعات و اخبار جدید در مورد علم پزشکی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

توسط Cara Murez HealthDay خبرنگار

پنجشنبه، 19 ژانویه 2023 (اخبار هلث دی) - کدهای اورژانس بیمارستانی برای هشدار سریع به کارکنان در مورد چیزی که نیاز به واکنش سریع دارد استفاده می‌شود، اما مطالعه اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی نمی‌توانند آن‌ها را به درستی شناسایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، محققان بر روی پنج مرکز مراقبت های بهداشتی در جورجیا تمرکز کردند. این مطالعه شامل 304 کارمند و کدهای 14 مورد اضطراری بود. به طور متوسط، شرکت کنندگان در 44 درصد مواقع می توانستند کدهای اضطراری را به درستی شناسایی کنند. شناخته شده ترین کدهای مربوط به آتش سوزی، ربودن نوزاد و ایست قلبی بودند.

مورگان تیلور، یکی از نویسندگان این مقاله در بیانیه خبری دانشگاه جورجیا گفت: "نتایج مطالعه ما نشان می دهد که واکنش سریع به چنین حوادثی احتمالا ضعیف است، زیرا اکثر کارمندان از معانی یا اقدامات این اعلان ها بی اطلاع بودند." او دانشجوی دکتری دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه است.

بسیاری از شرکت کنندگان گزارش دادند که کدها فقط در جهت آنها معرفی شده اند، با آموزش کمی در مورد آنها.

"کدها اغلب گیج کننده هستند زیرا ما به طور منظم از آنها استفاده نمی کنیم یا آنها را تمرین نمی کنیم. کورت هریس، محقق ارشد، مدیر مؤسسه مدیریت بلایا در UGA، گفت: این غیر منطقی است که فرض کنیم کارکنان دانشی را که در طول جهت‌یابی، شبیه‌سازی فاجعه، یا یادآوری‌های حین خدمت سالی یک بار دریافت می‌کنند، حفظ می‌کنند.

او در این انتشار گفت: «همچنین غیرمنطقی است که فرض کنیم فقط به دلیل اینکه معنای کد رنگ در پشت نشان‌های آن‌ها است، پاسخ مناسب و سریعی در پی خواهد داشت.»

همه بیمارستان‌ها از کدهای رنگی استفاده نمی‌کنند، اما بیمارستان‌هایی که کدهای جداگانه‌ای برای هر نوع اورژانس دارند.

"Code Blue" اغلب زمانی استفاده می شود که تنفس بیمار قطع شده یا قلب او به طور غیرمنتظره ای از کار افتاده است و نیاز به احیا دارد. اما طبق این مطالعه هیچ استاندارد جهانی برای کدها وجود ندارد.

انتقال از کدهای رنگی به زبان ساده ممکن است سردرگمی کارکنان و زمان آموزش را کاهش دهد، اگرچه کارمندان در این مطالعه نگران بودند که انجام این کار ممکن است باعث وحشت و ترس شدید بازدیدکنندگان و بیماران شود.

تیلور گفت که این نگرانی ها با تحقیقات فعلی در تناقض هستند.

او گفت: "ما می دانیم که ارتباطات به زبان ساده باعث کاهش وحشت و سردرگمی بینندگان می شود."

این یافته ها اخیرا در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی منتشر شده است.

اطلاعات بیشتر

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده نکاتی برای ایمن ماندن بیماران در بیمارستان ارائه می‌کند.

منبع: دانشگاه جورجیا، انتشار خبری، 17 ژانویه 2023

  • ۰۱/۱۱/۰۳
  • mr admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی